Afectiunile aparatului cardiovascular - Carti.Crestinortodox.ro

Afectiunile aparatului cardiovascular

55,00Lei

Medicina Integrativa si Terapii Holistice Cartea Afectiunile aparatului cardiovascular. Medicina Integrativa si Terapii Holistice, surprinde prin continutul ei complex, cu mult mai amplu si mai profund decat sugereaza titlul ei. Continutul cartii nu...

Afectiunile aparatului cardiovascular

Medicina Integrativa si Terapii Holistice
Cartea ”Afectiunile aparatului cardiovascular. Medicina Integrativa si Terapii Holistice”, surprinde prin continutul ei complex, cu mult mai amplu si mai profund decat sugereaza titlul ei. Continutul cartii nu se opreste doar la descrierea obisnuita a afectiunilor inimii umane, nu priveste doar partea biologica a inimii, ci patrunde adanc, in domeniul spiritual, afectiv, emotional, in implicatiile pe care le are alimentatia in disfunctionalitatile inimii, actul gandirii, atitudinea si credinta, vointa sau alegerile, iubirea sau absenta ei, intristarea, egoismul sau intelepciunea.

Este surprinzator sa vedem ca, pe langa numele sonore ale medicinei romanesti, care aduc inclusiv retete si sfaturi privind mentinerea sanatatii inimii la nivel biologic, regasim in carte capitole semnate de psihologi celebri, precum Irina Holdevici, psihiatri si neurologi, precum Dumitru Constantin Dulcan, preoti, dar si specialisti in astrologie. Este o alaturare pe care odinioara ar fi fost greu sa ne-o imaginam in contextul medicinei clasice, dar care este materializata in aceasta carte, oferindu-i cititorului o privire holistica, profunda, fermecatoare si utila asupra a ceea ce este, in esenta, inima omeneasca.

Cartea ne spune ferm si cu argumente ca inima nu este doar un organ fizic, ca n-ar trebui s-o tratam doar ca pe o pompa a corpului omenesc, cum nici corpul nu este o simpla masinarie. Acesti autori exceptionali ”intorc inima pe toate fetele”, o vad de la relatia ei cu Creatorul pana la alegerile pe care omul insusi le face pentru propria sanatate spirituala, psihologica, fizica si sufleteasca.

Astfel, cititorii vor gasi, deopotriva descrieri ale inimii ca aparat biologic, cat si remedii din plante, pe care le prezinta acad. dr. Ovidiu Bojor, remedii spirituale, meditatii, rugaciuni, trimiteri la diferite scrieri sfinte, remedii din toate domeniile, descoperiri stiintifice, toate destinate vindecarii sufletului, a mintii si a trupului, in special a inimii. Aceasta pentru ca, daca inima se imbolnaveste, inseamna ca intregul trup si intreaga fiinta sufera, iar pentru a vindeca inima, trebuie sa vindecam cauza care a imbolnavit-o.

Cartea aceasta este ca un dar al Cerului in aceste vremuri in care suferinta, moartea si izolarea, deprimarea si nelinistea au cuprins lumea. Ar putea fi un ajutor nesperat, puternic si minunat pentru toti cei care inteleg ca omul este fiinta, nu doar un trup, caci ei vor gasi in paginile cartii nenumarate remedii, pe care le vor putea aplica singuri, pe langa cele recomandate de medici, si multe dintre acestea le vor trezi chemarea catre o experienta de viata spirituala, mai profunda, care poate depasi provocarile si suferintele inerente vietii.” - Maria Timuc

• Editor: Dharana
  • ISBN: 9786069029220
  • An aparitie: 22 Aprilie 2021