Religia inimii - Carti.Crestinortodox.ro

Religia inimii

20,00Lei

Iubite cititor, prin lucrarea pe care o ții în mâini, autorul își propune să te îndrume în universul învățăturii Bisericii Ortodoxe. Într-un limbaj simplu și accesibil, Episcopul Aleksandr Mileant te va instrui pas cu pas cu privire la adevărurile și tain

Religia inimii

Iubite cititor, prin lucrarea pe care o ții în mâini, autorul își propune să te îndrume în universul învățăturii Bisericii Ortodoxe. Într-un limbaj simplu și accesibil, Episcopul Aleksandr Mileant te va instrui pas cu pas cu privire la adevărurile și tainele lumii materiale, dar și ale celei nevăzute. Dat fiind gradul ridicat de analfabetism religios în rândurile creștinilor noștri, îndrăznește să vezi această lectură ca pe o provocare, ca pe o „aventură” spirituală menită să treacă treptat într-un minunat pelerinaj duhovnicesc.Așadar, vei trece prin toate treptele inițierii creștine. Negreșit, te vei bucura dacă vei descoperi că cunoști învățăturile expuse în paginile acestei cărți. Totuși, să nu te întristezi dacă vei realiza că nu stăpânesc prea bine fondul dogmatic, moral și canonic al vieții ortodoxe. Încearcă să deprinzi cu sârguință cunoștințele care îți lipsesc și intră în bucuria Domnului Tău (Matei 25, 21-23). Scopul nedeclarat al volumului de față este cel de a te ajuta să treci din categoria creștinilor nominali în cea a credincioșilor conștiincioși, care își cunosc și mărturisesc prin propria viață învățătura Bisericii din care fac parte.CUPRINSPrefață  „Taina cea din veac ascunsă...”  Câteva probleme morale contemporane  Clădirea și aranjamentul interior al bisericiiSfintele Icoane – teologia în culoriÎn ce credem noi conform Crezului?  Să-L cunoaștem pe DomnulDumnezeu, lumea și omulSfințenia și manifestările ei. Cum ne vorbește Dumnezeu  Biserica lui Hristos și viața viitoare  Taina dumnezeirii în istorie  Cum este Dumnezeu  Domnul Iisus Hristos – Mântuitorul lumiiFăgăduința mult așteptată  Lucrarea iubirii dumnezeieștiCum să moștenim viața de veciPrima dintre făpturi sau Însuși Creatorul?  Cum să ne mântuim   Calea spre raiCreștinii – lumina lumiiComorile cereștiStatornicia și nădejdea creștină  Viața după moarte  Mărturii despre lumea de dincolo  Experiențe veridice  Sinuciderea – o soluție?  Sufletul în drumul său spre cerRaiul și iadulReîncarnarea – o alternativă?  Sfârșitul lumii și viața viitoare  Zorii apocalipseiFiul Omului și fiul fărădelegiiSoarta lumii materiale și a omeniriiÎmpărăția slaveiInconsecvența hiliasmuluiBibliografie

• Editor: Egumenita
  • ISBN: 9786065504790
  • An aparitie: 09 Mai 2022