Inteligenta parentala - Carti.Crestinortodox.ro

Inteligenta parentala

Experții din spatele bestseller-ului Creierul copilului tău — Daniel J. Siegel și Tina Payne Bryson – explorează acum provocarea finală în creșterea copilului: disciplina. Un bol cu micul dejun aruncat prin toată bucătăria. Laptele și cerealele...

Inteligenta parentala

Experții din spatele bestseller-ului „Creierul copilului tău” — Daniel J. Siegel și Tina Payne Bryson – explorează acum provocarea finală în creșterea copilului: disciplina. Un bol cu micul dejun aruncat prin toată bucătăria. Laptele și cerealele împroșcate pe tot peretele. Sau unul dintre copiii tăi își amenință fratele mai mic. Sau primești un apel telefonic de la directorul școlii, a treia oară în această lună. Ce faci?

Inteligența parentală îți oferă o hartă eficientă, plină de compasiune pentru a trata aceste accese de furie, tensiuni și lacrimi — fără a provoca o scenă.

Bazat pe descoperiri recente despre creier, care ne oferă perspective profunde asupra copiilor pe care îi creștem și cărora le oferim dragostea noastră, asupra educării în moduri care favorizează dezvoltarea optimă, această carte oferă o abordare de tip „relațional” care se bazează pe dorința înnăscută a copiilor de a-i mulțumi pe părinți și de a se înțelege cu ceilalți.

Plină de povești sincere și ilustrații jucăușe care dezvăluie sugestiile autorilor asupra vieții, Inteligența Parentală prezintă mesaje clare într-un format practic și îmbietor.

Folosind aceste tehnici, vă puteți crește copiii într-un mod puternic concentrat pe construirea relațiilor, respect și mai puțină dramă și conflicte. Ca urmare, viața ta de părinte va fi mai ușoară și parentajul tău mai eficient. Și, cel mai important, vei crea conexiuni în creierul copilului tău care să-i dezvolte aptitudinile emoționale și sociale care îi vor fi de folos începând de acum și până la sfârșitul vieții – toate acestea în timp ce îți vei consolida relația cu copilul tău.

Titlul original: No Drama Discipline. The Whole-Brain Way to Calm the Chaos and Nurture Your Child's Developing Mind
Traducerea din limba engleză: Sanda Watt

• Editor: Povesti de papadie