Curajul de a trai frumos. 5 intalniri ale inimii cu tinerii. Editia a III-a - Carti.Crestinortodox.ro

Curajul de a trai frumos. 5 intalniri ale inimii cu tinerii. Editia a III-a

40,00Lei

Avem în faţă un volum alcătuit din 5 conferinţe ale Episcopului Europei de Nord susţinute în faţa a sute de tineri, de pe tot cuprinsul ţării. Dar cartea de faţă nu este doar un monolog, aşa cum s-ar putea crede, ci este un dialog viu, este un volum cu su

Avem în faţă un volum alcătuit din 5 conferinţe ale Episcopului Europei de Nord susţinute în faţa a sute de tineri, de pe tot cuprinsul ţării. Dar cartea de faţă nu este doar un monolog, aşa cum s-ar putea crede, ci este un dialog viu, este un volum cu sute de autori - dar cu un singur compozitor. Vlădica Macarie este cel care a compus partitura, ţesătura de idei şi problemele luate în discuţie, tinerii au punctat - fiecare în parte - o notă sau chiar un refren; mai mult, avem şi contrapunct, avem şi solo, avem şi pasaje de cor, de vibrantă împreună-lucrare. Iar Dirijorul s-a bucurat foarte mult! Noi, publicul, care gustăm aria, nu facem decât să ne minunăm de cât de multe şi variate sunt formele de exprimare ale Duhului, ce dar al enormei libertăţi avem de pus în operă, ce spirit colocvial deschis vădeşte Biserica Răsăritului şi ce ofertă ideatică repreyintă experienţa Sfinţilor Părinţi de odinioară. Nimic depăşit, nimic vetust, nimic ieftin ca soluţie ori retorică, nimic trucat ca posibilitate de punere în practică. Totul este perfect realizabil!

Pe măsură ce Episcopul Ortodoxiei boreale le vorbeşte, tinerii capătă curaj, li se deschid noi oriyonturi de cercetare a creştinismului aplicat. Căci în aceasta constă pariul: poţi - sau nu? - să oferi soluţii concrete la întrebări concrete, care ţintesc modul tău de viaţă şi te împacă, natura, cu mediul în care evoluezi ca specie gânditoare şi ca persoană activă. Citiţi cartea şi vă veţi convinge că este un manual de ghidaj şi supraveiţuire în jungla neo-păgânismului, în supermarketului plin ochi cu marfă religioasă de provenienţă diversă, dar şi în mediul eteric al noilor tehnologii. Este un must read, la purtător, la îndemână, la vreme de trebuinţă...

Răzvan Bucuroiu

• Editor: Felicitas
  • ISBN: 9789198647891