Copii mai puternici decat bullyingul. Cum sa cresti un copil increzator, echilibrat si puternic - Carti.Crestinortodox.ro

Copii mai puternici decat bullyingul. Cum sa cresti un copil increzator, echilibrat si puternic

67,50Lei

Nu putem fi mereu alături de copii pentru a-i proteja atunci când își croiesc drumul în lume. Ceea ce putem face, însă, este să-i echipam cu instrumentele de care au nevoie pentru a se putea integra fără probleme într-un colectiv. Autoarea identifică moda

Nu putem fi mereu alături de copii pentru a-i proteja atunci când își croiesc drumul în lume. Ceea ce putem face, însă, este să-i echipam cu instrumentele de care au nevoie pentru a se putea integra fără probleme într-un colectiv. Autoarea identifică modalități eficiente prin care familiile pot gestiona situațiile de bullying, inclusiv abordarea autorităților școlare, comunicarea cu părinții agresorului și sfaturi pentru combaterea cyberbullyingului.Abordarea practica a psihoterapeutului Stella O’Malley va ajuta copilul, preadolescentul sau adolescentul să-și dezvolte inteligența emoțională și va constitui un sprijin pentru familiile angrenate într-un mediu social în rapidă schimbare, atât în online, cât și la școală.„Pentru părinți, îngrijitori, rudele implicate, lucrători în centrele de îngrijire a copiilor, profesori, angajați în domeniul educației sau al sănătății, cartea de față este o lectură obligatorie.” Organizația irlandeză a Surorilor Medicale ș­i a Moaș­elor„Copii mai puternici decât bullyingul este o lectură obligatorie pentru fiecare părinte preocupat de bunăstarea emoțională a copilului său. Stella O’Malley nu analizează doar emoțiile pe care copilul le trăieș­te în momente de dificultate, ci ­și pe cele ale părinților. Această carte este menită să devină un manual pentru părinții ai căror copii sunt victime ale excluziunii sociale ș­i ale bullyingului.” MARY O’KANE, Coordonatoarea programului Primii ani, din Irlanda„Stella O’Malley evită jargonul ș­i recurge la studii de caz intuitive pentru a analiza fenomenul de bullying.” Irish Times

• Editor: Corint
  • ISBN: 9786060881025

0