Cooperam si daruim - Carti.Crestinortodox.ro

Cooperam si daruim

Vârsta: 8+ Cartea urmărește povestea, spusă pe înțelesul copiilor de 8-9 ani, a doi verișori, Cristi și Anca. Aceștia se mută în alt oraș, împreună cu părinții. Din motive de buget, cele două familii decid să împartă chiria, locuind temporar în...

Cooperam si daruim

Vârsta: 8+

Cartea urmărește povestea, spusă pe înțelesul copiilor de 8-9 ani, a doi verișori, Cristi și Anca. Aceștia se mută în alt oraș, împreună cu părinții. Din motive de buget, cele două familii decid să împartă chiria, locuind temporar în aceeași casă. Copiii vor învăța astfel ce înseamnă să deții lucruri în proprietate, să locuiești cu chirie, să împrumuți obiecte și să le dai cu împrumut, dar și să împarți cu alții ceea ce ai. În acest proces, cooperarea și împărtășirea de obiecte, sentimente și valori, joacă un rol important, dându-le copiilor siguranță și înlesnindu-le participarea la noile grupuri în care au nevoie să se integreze: școală nouă, oraș nou, colegi și vecini noi.

Cartea se recomandă părinților, diriginților, consilierilor școlari, învățătorilor și profesorilor care predau opționalul la decizia școlii „Pregătiți pentru viață. Educație pentru viață și comunitate” sau alte opționale de consolidare a caracterului pentru elevii cu vârste cuprinse între 5 și 18 ani. Poate fi folosită și de părinții care caută moduri adecvate în care să discute cu copiii despre problematica vieții și familiei, a relațiilor sociale și de iubire.

Cartea face parte din Colecția „Pregătiți pentru viață”, care cuprinde 13 cărți adaptate după seria educațională Alive to the World®, folosită în școli din 22 de țări, inclusiv Marea Britanie, Franța și Ungaria.

Recomandată de:
Prof. univ. dr. Constantin Cucoș, Universitatea „Al.I. Cuza” din Iași: „Un astfel de suport de învățare constituie o necesară ancoră formativă, un șantier de antrenament comportamental, un prilej de reflecție dimensionat pe măsura experienței și puterii de înțelegere a copiilor de 8-9 ani.”

Lect. univ. dr. Oana Moșoiu, Universitatea din București: „Cel mai important aspect care traversează cartea Cooperăm și dăruim este perspectiva pe termen lung pusă în contrast cu alegerile facile, înșelătoare, opțiuni ce par să genereze imediat confort, plăcere și bucurie. Copiii sunt conduși spre o înțelegere mai profundă a alegerilor pe care le au de făcut, să cântărească critic, chiar și de la o vârstă ce poate părea prea mică, toate deciziile și opțiunile ce le stau înainte.”

Tradus de Ștefana Totorcea

• Editor: Life Learning Education
  • ISBN: 9786069478455