Cine suntem - Carti.Crestinortodox.ro

Cine suntem

20,00Lei

Titlul lucrării. „Cine suntem?”, vine tocmai ca să ofere cu generozitate nişte răspunsuri clare, de care toţi avem nevoie. „Cine suntem, noi, creştinii?” – o întrebare la care Dan Puric

Cine suntem

O carte cu totul deosebită, care se recomandă de la sine prin mesajul pe care îl transmite prin fiecare pagină. Dan Puric reprezintă o voce distinctă care se face tot mai des auzită în peisajul spiritual românesc. Bun cunoascător al învăţăturii şi al spiritualităţii creştine, excelent orator, un adevărat specialist în arta comunicării, actorul Dan Puric a surprins şi continuă să surprindă mai ales prin curajul cu care şi-a asumat condiţia de creştin, curajul mărturisirii credinţei într-un mediu tot mai mult necreştin, adică tocmai ceea ce lipseşte multor creştini contemporani, care se confruntă cu o acută criză identitară. Titlul lucrării. „Cine suntem?”, vine tocmai ca să ofere cu generozitate nişte răspunsuri clare, de care toţi avem nevoie. „Cine suntem, noi, creştinii?” – o întrebare la care Dan Puric caută să răspundă într-o serie de mărturisiri, interviuri, conferinţe şi dialoguri realizate în diferite locuri şi împrejurări. Aşa cum în conferiţele sale publice fascinează, electrizează, captează imediat atenţia şi simpatia, şi paginile acestei cărţi atrag imediat interesul cititorului.

Cunoscători sau nu ai tainelor credinţei, cei ce vor răsfoi această lucrare vor dobândi un plus de înţelegere asupra existenţei umane cu tainele ei şi asupra opţiunii „vieţuirii în Hristos” pe care orice creştin autentic trebuie să şi-o asume. Este o carte care nu trebuie să lipsească dintre lecturile celor care se ostenesc în înţelegerea şi propovăduirea cuvântului Evangheliei. Mesajul creştin este unul sincer, deschis, liber de şabloane, de ticurile de limbaj însuşite în şcoală sau din alte lecturi. Este un mesaj direct, care vine să ne îndemne să regăsim adevărul credinţei printr-o viaţă creştină autentică, prin trăirea ce se dobândeşte prin rugăciune şi prin dăruirea jertfelnică pentru care avem ca pildă supremă sacrificiul Mântuitorului. Autorul  - Dan Puric este o voce distinctă a apologeticii creştine româneşti contemporane. Mărturia sa este una ce izvorăşte din convingere sinceră, din experienţă trăită şi din înţelegerea dobândită alături de mari duhovnici şi trăitori creştini ai zilelor noastre.

Lectură plăcută!

• Editor: Platytera
  • ISBN: 9789731873039