Ce inseamna sa fii un lider bun - Carti.Crestinortodox.ro

Ce inseamna sa fii un lider bun

Evaluat la 5 din 5 pe baza 1 recenzie
40,00Lei
In stoc

Daniel Goleman se numără printre cei mai influenţi zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategică), iar The Wall Street Journal l-a inclus în...

Descriere

Ce inseamna sa fii un lider bun

 

 

Daniel Goleman se numără printre cei mai influenţi zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategică), iar The Wall Street Journal l-a inclus în clasamentul celor mai marcanţi zece gânditori preocupaţi de economie. Articolul „What Makes a Leader?“ („Ce înseamnă să fii un lider bun?“), scris în 1998, care dă şi titlul acestei cărţi şi pe care îl găsiţi integral în primul capitol, se află în Top 10 al celor mai citite şi mai apreciate texte publicate de Harvard Business Review.

Cercetările mele, alături de alte studii recente, sugerează că inteligenţa emoţională este o condiţie sine qua non a succesului în leadership. Un om poate avea cea mai bună pregătire din lume, o minte pătrunzătoare şi toate ideile bune la el, dar, fără inteligenţă emoţională, tot nu va fi un lider excepţional.
Daniel Goleman

Cånd i se cere cuiva să definească liderul ideal, sunt menţionate calităţi precum inteligenţa, rezistenţa, hotărårea, viziunea — atribute asociate, în mod tradiţional, cu leadershipul. Asemenea abilităţi sunt necesare, dar insuficiente pentru un lider. Studiile realizate de Daniel Goleman, în care au fost incluse în jur de două sute de companii mari, indică faptul că inteligenţa emoţională poate fi însuşirea-cheie care îi distinge pe liderii cu performanţe înalte de liderii mediocri.
Harvard Business Review

Daniel Goleman arată care sunt, în lumea afacerilor, cele mai importante trăsături ale fiecărui tip de leadership, explică diferenţa dintre a fi deştept şi a fi înţelept, prezintă cele trei feluri de concentrare a atenţiei necesare unui lider bun şi defineşte cu acurateţe ce înseamnă să fii lider.
forbes
Daniel Goleman a introdus conceptul de inteligenţă emoţională (IE) în lumea afacerilor prin intermediul unui articol publicat în 1998 în Harvard Business Review. De atunci, psihologul american a scris numeroase articole despre importanţa IE în economie şi, mai ales, despre rolul ei în formarea liderilor de succes. Acest volum le reuneşte pe cele mai relevante dintre ele.
Autorul prezintă cåteva ingrediente-cheie ale succesului unui lider şi le dă o veste bună tuturor celor care vor să facă un pas înainte în carieră: oricine poate deveni un lider bun dacă îşi dezvoltă abilităţile specifice inteligenţei emoţionale şi sociale. Pe långă descrierea strategiilor necesare în formarea şi îmbunătăţirea competenţelor ce ţin de IE, Daniel Goleman explică şi bazele neurologice ale acestora, dånd cåteva indicii despre felul în care fundamentele biologice pot susţine un leadership eficient.

Daniel Goleman (n. 7 martie 1946) este psiholog şi cercetător în domeniul psihologiei clinice şi al ştiinţelor comportamentale, domenii în care şi-a obţinut doctoratul la Harvard. A primit premiul Career Achievement (Premiul pentru Întreaga Carieră) din partea American Psychological Association (Asociaţia Americană de Psihologie). Este cofondator al Collaborative for Academic, Social and Emotional Learning (Asociaţia pentru Învăţare Academică, Socială şi Emoţională) şi codirector al Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations (Consorţiul pentru Studiul Inteligenţei Emoţionale în Organizaţii). Daniel Goleman este autorul bestsellerului mondial Inteligenţa emoţională, apărut prima dată în 1995. A colaborat cu numeroase publicaţii prestigioase, printre care The New York Times, People, Harvard Business Review, Time, Journal of Social and Clinical Psychology, Psychology Today, Publisher’s Weekly, Journal of Transpersonal Psychology, Observer, American Journal of Psychotherapy, Journal of Consulting and Clinical Psychology şi Journal of Applied Behavioral Science. Pentru articolele sale a fost nominalizat de două ori la Premiul Pulitzer.

 

 

 

Tradus de Ruxandra Apetrei

Specificaţii

  • Editor: Curtea Veche
  • ISBN: 9786065889149
  • An aparitie: 25 Aprilie 2017
  • Numar pagini: 208
  • Tip carte: Broşată
  • Limba: Română
  • Dimensiuni: 13 x 20 cm

Recenzii ale clientilor

Evaluat la 5 din 5 pe baza 1 recenzie
Distribuirea evaluarilor
5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0
Scrie o recenzie