Bona de ocazie - Carti.Crestinortodox.ro

Bona de ocazie

32,00Lei

,,Bonă de ocazie" este un roman realist, personajele sunt pe alocuri reale (cu nume schimbate), majoritatea mamelor se regăsesc în personajul central, întrucât dragostea lor nemărginită pentru copii se evidențiază în numeroase fapte de eroism și sacrifici

Bona de ocazie

,,Bonă de ocazie" este un roman realist, personajele sunt pe alocuri reale (cu nume schimbate), majoritatea mamelor se regăsesc în personajul central, întrucât dragostea lor nemărginită pentru copii se evidențiază în numeroase fapte de eroism și sacrificiu. Ele descoperă, zi de zi, sursa forței interioare, inepuizabilă, de a merge mai departe, fiind vorba de puterea femeii de a depăși orice obstacole, mereu cu fruntea sus, chiar și când viaţa devine de nesuportat, în sensul că le încearcă cu tot felul de farse, sunt acele oportunități în cotidian ce se dovedesc a fi mai degrabă capcane.

***
Olivia și Daniel, tineri căsătoriți, binecuvântaţi cu doi copii, gemeni, își doresc, pentru copiii lor, o bonă. Și nu orice bonă, ci una foarte bună, experimentată, care să-și îndeplinească, din convingere, toate responsabilitățile ce-i revin în fișa postului. Dar, spre surprinderea lor, fiecare bonă vine la pachet cu imprevizibilul, cu o grămadă de alte probleme, ceea ce le complică semnificativ viaţa. Cu fiecare nouă încercare de a găsi bona potrivită, părinţii gemenilor revin în punctul zero, tot în impas. Și, nu de puţine ori, sunt asaltați de dispute interioare alarmante, fiind constrânși de neputință, de limite, la numai un pas de a ceda psihic.

Dacă au găsit bona ideală, rămâne să descoperiţi din paginile scrise, e o poveste întortocheată care ne transmite un mesaj, la final, odată ce am parcurs realităţi dure, comice, revelatoare...
 E.H.

• Editor: Muzeu de emotii