Parintele Arsenie Boca. Fost-a om trimis de Dumnezeu - Carti.Crestinortodox.ro

Parintele Arsenie Boca. Fost-a om trimis de Dumnezeu

Nu se mai produce

„Cartea aceasta este inca o minune a Parintelui Arsenie Boca. Dupa volumul Sfantul Ardealului, aparut nu cu multa vreme in urma in cadrul Editurii Agnos, marturiile pe care le veti regasi aici s-au oranduit de la sine intre copertele unei noi carti. Fost-

„Cartea aceasta este inca o minune a Parintelui Arsenie Boca. Dupa volumul Sfantul Ardealului, aparut nu cu multa vreme in urma in cadrul Editurii Agnos, marturiile pe care le veti regasi aici s-au oranduit de la sine intre copertele unei noi carti. Fost-a om trimis de Dumnezeu e mai mult decat o culegere de interviuri; e un dialog legitim cu cei care, ajunsi, intr-un fel sau altul, in conjunctie cu Parintele Arsenie, nu pot sa nu dea seama si celorlalti de ceea ce adesea le spunea Sfantul din inima de Ardeal: calea Ortodoxiei nu e imposibila. Ci tocmai acest imposibil e Calea de a ajunge biruitori la Hristos! De aceea, Ortodoxia si-a redefinit, inca o data, la vremea incercarii, marturia de jertfa si credinciosie, prin covarsitoarea prezenta a Parintelui Arsenie. Ca un organism cibernetic, ce isi semnifica si resemnifica mereu continuturile, prin bogatia harismelor pe care, din vreme in vreme, Dumnezeu le daruieste unor oameni, pentru a-L inlocui, a-i face voia Sa intre semeni.

Am cunoscut, cu acest prilej, oameni cu adevarat minunati, suflete frematand de dragoste si credinciosie. Lor li se datoreaza aceasta carte. Fie doar pentru atat, si demersul si-a implinit sensul. Tin sa le multumesc autorilor acestui volum, fara de care dimensiunea hagiografica a Parintelui Arsenie ar fi fost ceva mai saracita, in detaliile ce o instructureaza. Multumesc, totodata, Constantei Abalasei Donosa, pentru generozitatea cu care a raspuns invitatie de a ne fi alaturi prin realizarea copertei acestor culegeri de marturii.

Cartii acesteia ii vor urma altele... Pentru ca Parintele Arsenie e in continua lucrare. Si multi, tot mai multi credinciosi dau marturie despre aceasta.

Viata - o stim cu totii - e o cale, nu o destinatie. Parintele Arsenie, prin viata sa, a reusit sa descifreze harta spre aceasta Destinatie. Fie-ne, de aceea, indrumator si sprijin pe Cale, fiecaruia dintre noi...“

• Editor: Agnos
  • ISBN: 9789731801957
  • An aparitie: 01 Ianuarie 2012